Etusivu Foorumit Kilpailutoiminta Kimppakyydit SM-keskimatkan talkoisiin

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Mikko T
    Vieras

Tässä viestiketjussa voit tarjota tai pyytää kyytiä Vuohijärvelle.

#10352 Vastaa
    Matti Vainonen
    Vieras

Moikka.
    Olen menossa SM-keskimatkan kisoihin liikenteen ohjaajaksi lauantaina 26.5.2018. Olen paikalla Vuohijärvellä klo 6.30. Lähden Kuusaalta klo 5.30. kyytiin mahtuu 2- 3 matkustajaa. Koska sähköpostissani on häiriöitä, minut tapaa parhaiten puhelimella 0405114170. Tiedoksi.
    terveisin Matti Vainonen

#10355 Vastaa
    Jarmo Kailio
    Vieras

Moi,

voin tarjota Kouvolasta kyydin pysäköinninvalvontatalkoohommiin la 26.5. Lähden Kouvolasta (Mielakasta) n. 05.45. Mukaan mahtuu ainakin 3.

#10356 Vastaa
    Jarmo Kailio
    Vieras

Edelliseen lisäyksenä: minut tavoittaa numerosta 0405509768

#10454 Vastaa
    Hannu P
    Avainmestari

Valmistelu-/rakennustalkoita on kuulemma tänään torstaina ollut jo aamupäivästä alkaen ja huomenna perjantaina jälleen klo 10 alkaen.

Olen tänään menossa Valkealasta Vuohijärvelle siinä klo 17 aikoihin. Kyytiini pääsee vaikka Valkealan ABC:ltä tai sovitusta paikasta. Sovi puhelimitse jos kyytitarvetta tai haluat matkata luontoa säästäen kimppakyydillä! Tilaa 3-4 henkilölle.

Huomenna perjantaina olen lähdössä talkoilemaan arviolta siinä klo 15 aikoihin ja samat systeemit pelaa.

Lauantaina olen menossa kisapaikalle vastaavasti Valkealasta aamulla. Lähtö n. klo 6 tai sovitusti.

Sunnuntaina myös KevätSuunnistuksen merkeissä tulospalveluhommiin. Aikataulu vielä hieman auki. Kisa alkaa klo 11.

Paluut sovitusti kun hommat sopivassa vaiheessa!!

Terveisin Hannu Peni puh. 040-5136446

#10456 Vastaa
    Asko Määttä
    Vieras

Menossa perjantaina aamupäivällä talkoisiin Elimäeltä Kuusankosken kautta.
    Passattiin mahtuu ainakin 4 hlö.
    Tavoitat minut 0400 920 396.
    Asko M

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Kimppakyydit SM-keskimatkan talkoisiin
Tietosi: