Etusivu › Foorumit › Kilpailutoiminta › Kimppakyydit SM-keskimatkan talkoisiin
Merkitty: KevätSuunnistus, kimppakyyti, kyytitarjous, SM-keskimatka
- Tämä aihe sisältää 5 vastaus, 1 kirjoittaja, ja päivitettiin viimeksi 6 vuotta, 6 kuukautta sitten Asko Määttä toimesta.
- JulkaisijaViestit
- Mikko TVieras
Tässä viestiketjussa voit tarjota tai pyytää kyytiä Vuohijärvelle.
Matti VainonenVierasMoikka.
Olen menossa SM-keskimatkan kisoihin liikenteen ohjaajaksi lauantaina 26.5.2018. Olen paikalla Vuohijärvellä klo 6.30. Lähden Kuusaalta klo 5.30. kyytiin mahtuu 2- 3 matkustajaa. Koska sähköpostissani on häiriöitä, minut tapaa parhaiten puhelimella 0405114170. Tiedoksi.
terveisin Matti VainonenJarmo KailioVierasMoi,
voin tarjota Kouvolasta kyydin pysäköinninvalvontatalkoohommiin la 26.5. Lähden Kouvolasta (Mielakasta) n. 05.45. Mukaan mahtuu ainakin 3.
Jarmo KailioVierasEdelliseen lisäyksenä: minut tavoittaa numerosta 0405509768
Hannu PAvainmestariValmistelu-/rakennustalkoita on kuulemma tänään torstaina ollut jo aamupäivästä alkaen ja huomenna perjantaina jälleen klo 10 alkaen.
Olen tänään menossa Valkealasta Vuohijärvelle siinä klo 17 aikoihin. Kyytiini pääsee vaikka Valkealan ABC:ltä tai sovitusta paikasta. Sovi puhelimitse jos kyytitarvetta tai haluat matkata luontoa säästäen kimppakyydillä! Tilaa 3-4 henkilölle.
Huomenna perjantaina olen lähdössä talkoilemaan arviolta siinä klo 15 aikoihin ja samat systeemit pelaa.
Lauantaina olen menossa kisapaikalle vastaavasti Valkealasta aamulla. Lähtö n. klo 6 tai sovitusti.
Sunnuntaina myös KevätSuunnistuksen merkeissä tulospalveluhommiin. Aikataulu vielä hieman auki. Kisa alkaa klo 11.
Paluut sovitusti kun hommat sopivassa vaiheessa!!
Terveisin Hannu Peni puh. 040-5136446
Asko MäättäVierasMenossa perjantaina aamupäivällä talkoisiin Elimäeltä Kuusankosken kautta.
Passattiin mahtuu ainakin 4 hlö.
Tavoitat minut 0400 920 396.
Asko M - JulkaisijaViestit