Rastikerholla kevätkauden päätös
Melkoinen hyörinä oli maanantai-iltana Palomäen hyppyrimäellä, kun 70 kerholaista saattajineen kisaili kevätkauden päätteeksi. Ohjelmassa oli alkuun varusteiden jakoa. Ei sentään hyppyhaalareita vaan KS:n paitoja, huiveja ja puffeja. Kun edustusasu oli kunnossa, suoritettiin ryhmittäin verryttelyä...









